lauantai 28. toukokuuta 2011

Rauniopäivä!

No niin, pitihän se lähteä vähän testaamaan mitä Koda tuumaa erilaisista alustoista, putkista yms. mitä normimetsässä ei tule heti vastaan tai kotonakaan. Ja onhan se kiva myös mielenvirkistykseksikin käydä jotain uutta kokeilemassa. Jos ei koiran niin meikäläisen. ;)

Kodallahan ei ole koskaan otettu etsintä treenejä, mitä nyt joskus piilottelen sen leluja ympäri kämppää, mutta ihmisiä se ei ole etsinyt. No ei mitään. Koira ulos autosta ja yhdelle ihmiselle nakkia käteen, näyttää sitä Kodalle ja katoaa piiloon.

Täällä jossain nyt tuoksuu mun pallo..

Se on menny piiloon.

Kato äippä mä löysin sen! Mut tääl mun selän takana on viel joku?
Kamala AKKA, se meinaa viedä mun pallon!
Jaha, joku on jättänyt oven auki, tarkistetaanpa..

Just checking...

Tonne se on varmasti menny.

Tadaa, voit suosiolla antautua..

Hämäs kerpele, mut oli käyny siellä.. ihan varmasti.



Löyty!

Ja taas löyty!
Sitte otettiin viel toinenki kierros. Akat kävi varastaa mun pallot ja patukat, eikä siin voinu mitään tehdä. Äipän oli annettava ne, ku mä olin viel silloin autos. Mut mä lupasin hommata ne takas.

Mä sain heti hajun..

Ja lähin menemään..

hajua kohti..
Täällä!
Mihin se koira katos? -Koda!?
No joo joo, tullaan tullaan.


Eikö ne nykyaikana osaa enää ees kunnon kattoja tehdä?.
Mä haistan..
Jeeeee!!!!
Mun patukka :)

Jesss, onkalo..

Huhuu, pelastaja saapuu. Ei hätää mä tuun..

No höh, ei siel ketään ollu.

Lentokone, jes...

Aika hyvä päivä. Kaikki varastetut pallot ja patukat löyty. :)))
Koda oli heti raunioilla kuin vanha tekijä, ihan kuin se olisi aina etsinyt ihmisiä. Ei tunnelit, alustat, mitkään haitannut sen menoa. Tällainen koiran pitääkin olla.

Meil oli niin kiva päivä! Kiitokset kaikille, parempaa seuraa ja päivää emme olisi voineet pyytää. Koda tykkäsi ja sehän on tärkeintä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti