perjantai 22. huhtikuuta 2011

Kevät jo on ja kesä tulee kohisten.

Koda nauttii keväisistä ja melkein kesäisistä maisemista. Nyt kun lumet on sulaneet, niin ollaan aika paljon lenkkeilty Kodan kanssa. Ostin jopa uudet lenkkarit, että voin juoksuunkin pyrähtää jos siltä tuntuu. Maastot on täällä upeat. Parempia on vaikea toivoa. Varsinkin tällaisen koiran kanssa, joka on niin tottelevainen eikä välitä ihmisistä tai muista koirista. Elämä, ulkoilu ja urheilu on todella mukavaa.


Kokeilimpa myös lähteä pyöräilemään Kodan kanssa. Lähdin ihan sillain varovasti hissukseen, kun ei tuo oma tasapainokaan ole vielä niitä parhaimpia ja kattelin kun Koda hyppelehtii siinä pyörän vieressä, yrittäen vähän edistää ja taas syöksähtää ja pysähtyy ja yrittää ikäänkuin hoputtaa mua. No päästiin aakeelle, niin annoin Kodan juosta ja voi pojat, kun se hepuloi. Se kiritti pyörää ja haastoi sitä, että mennään. Mä sain oikein tosissani polkea jalat hapoilla ja toinen vaan laukkaa häntä tötteröllä edessä vilkuillen, että etkö ton parempaa pysty?.. No en just tähän hätään pystynyt. Päästiin kotia, niin Koda hyppi ja pomppi ja olis hirveästi halunnu tehä jotain. Mä en omalta puuskutukseltani pystynyt. Täytyy vissiin ruveta kohottamaan omaa kuntoa ja pyöräily taitoa hissukseen.  Mä oon varmaan viimeksi 5 vuotta sitten polkenu polkupyörää. :)

No Koda nautti ja tuskin maltan oottaa, että päästään kunnolla pyöräilee. Sillai, että ollaan kokopäivä reissussa hissukseen fillarilla, eväät mukana repussa. Sitä ja Kodan toisten juoksujen loppua odotellessa vähän kuvia kevään tulosta ja Kodasta.

 Koda rakastaa keppejä.
Kamera lähestyy uhkaavasti keppiä. Koda huomaa sen..

 Kamera meni liian lähelle Kodan keppiä. (Oikeasti se vain jyrsii pientä kaarnanpalaa pois kepistä :D ).

 Koda yrittää tuoda keppiä mulle, kun makaan maassa ja yritin ottaa siitä kuvia.
 Mun pieni hönötin.








Lopuksi vielä tahdon kiittää Ricoa, elämäni koiraa, kaikista niistä vuosista mitä olit kanssani. Olit niin rakas. Enempää en vieläkään pysty sanomaan, paitsi kiitos, aivan kaikesta. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti